Marketing internetowy w pigułce
Cykl bezpłatnych warsztatów
26 - 30 września 2016
IAB Polska, sala iabłko
ul. Puławska 39/77 Warszawa

Prelegenci

Tomasz Brzeziński, Senior Data Scientist & Business Development Director, Netsprint
Odpowiada za obszar performance marketingu, głównie Adkontest eCommerce, Adfocus oraz Data Scientist. Pracuje w Netsprint od 2015 roku, wcześniej był dyrektorem ds. analiz i ramówek w telewizyjnym koncernie A+E Polska. W latach 2005 – 2012 w biurze reklamy Polsat Media był dyrektorem ds. badań i analiz oraz kierował działem planowania programowego. W latach 2002-2005 był współautorem cyklicznego raportu o rynku reklamowym we współpracy z CR Media Consulting. Wcześniej pracował jako dyrektor ds. badań i analiz w domu mediowym OMD. Absolwent kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej. Certyfikowany trener biznesu, fan strategicznych gier planszowych.

Radosław Gołąb, Director of Advertising Business Development EMEA, Gemius
w Gemius S.A. odpowiedzialny za rozwój produktów skierowanych do rynku reklamowego czyli adserwera AdOcean oraz badania gemiusDirectEffect. Wcześniej przez 3 lata związany z brokerem Atmedia Sp. z o.o., gdzie specjalizował się w rozwijaniu oferty reklamowej wideo. Jest ekspertem w poszukiwaniu nowych obszarów ekspansji reklamy internetowej, mobilnej i niestandardowej.

Marta Sułkiewicz, Business Development Manager, Gemius
jest ekspertem marketingu online z ponad dwunastoletnim doświadczeniem w branży. Swoje doświadczenie zdobywała rozwijając się jako manager oraz analityk biznesowy, prowadząc liczne projekty marketingowe oraz prowadząc dział reklamy i wewnętrzną agencję w ramach wydawnictwa online. W Gemiusie od 2015 roku jako Business Development Manager rozwija badanie gemiusAdReal – rewolucyjne rozwiązanie pozwalające na analizowanie własnych kampanii w digitalu na tle konkurencji

Rafał Krauze, Country Manager, trnd Poland

Absolwent Wyższej Szkoły Humanistycznej im. im. Aleksandra Gieysztora na wydziale marketingu politycznego. Członek Stowarzyszenia Ludzi Reklamy. Od 17 lat związany z reklamą i marketingiem, począwszy od sieciowej agencji reklamowych EURO RSCG, poprzez polską edycję National Geographic na stanowiskach Marketing Manager i Publishing Director, założyciel i dyr. strategiczny agencji SODOVA, Marketing&PR Manager fabryki gresów ceramicznych Valdi Ceramica. Od dwóch lat jako Country Manager polskiego oddziału TRND, największej sieciowej firmy Word of Mouth w Europie. Nagrodzony przez National Geographic Society w Waszyngtonie za stworzenie koncepcji i promocję Wielkiego Konkursu Fotograficznego w kategorii New Launch Project Campaign oraz amerykański miesięcznik „New Moment” podczas festiwalu reklamy KREATURA, za użycie sztuki w reklamie.

Andrzej Wierzchoń, WOM Sales Manager, trnd Poland

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Zarządzania. Ponad 15 lat doświadczenia w pracy w marketingu i wsparcia działu sprzedaży na stanowiskach Marketing Managera i General Marketing Managera. Grupa kapitałowa Platan Group, w skład której wchodzi ponad 30 spółek, zarządzającej dużym pakietem produktów począwszy od nieruchomości, hoteli i restauracji, ośrodków sportowych, po artykuły plastyczne oraz plecaki dla dzieci i młodzieży, a także utensylia kuchenne. CANDY HOOVER – międzynarodowej firmy, producenta artykułów AGD głównie na rynek Europejski, posiadającej znaczące udziały w segmentach pralek, lodówek, kuchni i okapów oraz floorcare. SONY Poland i SONY broadcast. Od listopada 2014 na stanowisku WOM Sales Manager w TRND Polska.

Justyna Spytek, Managing Director, TradeTracker
Ekspert performance marketingu, z branżą internetową związana od 12 lat. Doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych Havas Media jako Digital Manager i Codemedia, gdzie była odpowiedzialna za rozwój i zarządzanie projektami performance’owymi. Na przestrzeni lat współtworzyła strategie reklamowe kampanii w Internecie dla takich marek jak: Peugeot, IKEA, Inteligo, Getin Bank, Red Bull, KFC, Liberty Direct, Tchibo Direct. Odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek Polski międzynarodowej sieci afiliacyjnej TradeTracker, obsługującej na rynkach europejskich ponad 4000 programów afiliacyjnych w obszarze e-commerce. Firma efektywnie prowadzi programy sprzedażowe przy wykorzystaniu zaawansowanej technologii i niestandardowych narzędzi. Justyna adoptuje na rynku polskim sprawdzone globalne rozwiązania TradeTracker oraz wspólnie z zespołem wdraża autorskie innowacje dostosowane do potrzeb lokalnego rynku wydawców i reklamodawców. Swoim doświadczeniem dzieli się jako prelegentka konferencji organizowanych przez eCommerce Polska, PARP, Promedia, Internet Standard.

Justyna Sobolak, Group Account Director, TradeTracker
Absolwentka kulturoznawstwa i zarządzania szczególnie zainteresowana wykorzystaniem najnowszych technologii w imię doskonalenia efektywności działań marketingowych. Znajomość globalnych trendów łączy lokalną „pracą u podstaw”.

Fanka integrowania, testowania i optymalizacji w godzinach pracy, w czasie wolnym znajduje wytchnienie w literaturze pięknej, klasyce kina i niszowych nurtach muzyki. Posiada pięcioletnie doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii dla wiodących e-commerce’ów w Polsce, wśród których m.in. WITTCHEN, home&you czy Pat&Rub, Vision Express, AliExpress oraz wielu podmiotów finansowych.

Anna Gromańska, Publisher Director, TradeTracker
Przygodę z performance marketingiem rozpoczynała ponad 5 lat temu od rekrutacji wydawców do debiutującej wówczas w Polsce sieci TradeTracker. Później zdobywała doświadczanie jako Account Manager przy obsłudze  kampanii dla kluczowych klientów (WITTCHEN, Monnari, Lilou, Crocs, Plus, Provident). Spędziła rok w londyńskim oddziale TradeTracker pracując dla Klientów z branży turystycznej (Trivago, Tripsta, Millenium Hotels) oraz międzynarodowych klientów e-commerce (Alibaba, AliExpress, Banggoods). Obecnie jako Publisher Director odpowiada za obsługę wydawców w polskim biurze TradeTracker. Stale poszukuje nowych partnerów, narzędzi i rozwiązań wpierających rozwój programów afiliacyjnych. Swoją wiedzą i doświadczeniem oraz samodzielnie pieczonymi słodkościami wspiera zespół obsługi klienta TradeTracker.

Piotrek Chrzanowski, Performance Manager, They.pl
Z branżą marketingu internetowego związany od 2008 roku. W They.pl odpowiada za przygotowywanie i realizację strategii efektywnościowych dla największych klientów oraz zarządzanie zespołem specjalistów. Pracował dla takich klientów, jak: PKO Bank Polski, Liberty Ubezpieczenia, Castorama, Neonet, Netia, TMS Brokers i Union Investment.

Marta Bartosik, Associate Director/Head of Mediacom Response, SEM & Social, MediaCom
Specjalizuje się w szeroko pojętym Performance Marketingu, SEMie oraz Socialu  i odpowiada za rozwój działu Response w MediaComie, skupiającego działania efektywnościowe. W swojej pracy wykorzystuje narzędzia analityczne oraz rozwiązania spoza obszaru mediów do całościowej optymalizacji działań Klientów nastawionych na osiąganie realnych celów biznesowych. Bierze udział w projektach związanych z tworzeniem długofalowych strategii działań digitalowych oraz włączaniem ich do całokształtu działań reklamowych Klientów. Jest zaangażowana w rozwój technologii oraz procesów wykorzystujących dane klientów do budowy przewagi konkurencyjnej na rynku. 

Jarosław Nowak, Dyrektor Zarządzający, Mr Target
15 lat w branży reklamowej od 9 lat związany z marketingiem on-line. Doświadczenie zdobywał m.in w domach mediowych jak Omnicom Media Group, Universal Mccann, czy Value Media. Planował komunikację on-line dla takich marek jak BZWBK, Monster Polska, Bridgestone, Grupa Żywiec. Od 4 lat w ramach Grupy SARE S.A. rozwija z sukcesem agencję Mr Target, specjalizującą się w marketingu efektywnościowym on-line.

Adam Goljan, Presales Specialist, SAP Hybris 

Od 6 lat specjalizuje się w zagadnieniach obługi Klienta i sprzedaży omni-kanałowej przede wszystkim w firmach z branży detalicznej, dystrybucyjnej oraz produkcyjnej. W SAP Polska odpowiada za rozwiązania ze stajni SAP Hybris: Hybris Commerce, Hybris Marketing oraz SAP Cloud for Customer. 

Pasjonat rozwiązań mobilnych dla biznesu. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Michał Walachowski, Managing Director, EmailLabs™ i SMSLabs™
Specjalista dostarczalności, autor poradników, artykułów  i webinarów poświęconych tematyce dostarczalności. Prelegent na wielu konferencjach i targach branżowych. Swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera największe marki w Polsce, w tym firmy z branży eCommerce, finansowo-bankowej, czy IT.

Paweł Cichocki, Managing Director, EmailHeroes
Specjalizuje się w podnoszeniu wskaźników efektywności kampanii do baz własnych. Współpracuje z największymi brandami w aspekcie budowania strategii e-mail marketingowych oraz lead generation. E-mail marketing dla niego to nie tylko praca lecz także hobby.

Dominik Bober, Project Manager, REDLINK
Wspiera i doradza w obszarze E-MAIL i SMS marketingu oraz integracji tych dwóch kanałów w ramach scenariuszy Marketing Automation. Odpowiedzialny za consulting i optymalizację przy różnorodnych projektach dla największych firm z wielu branż m.in. e-Commerce, Mobile jak i młodych Start-Upów.

Magdalena Tokaj, Kierownik ds. rozwoju badań, Instytut Monitorowania Mediów

Socjolog cyfrowy i analityk mediów. Bada media od 15 lat Koncentruje się na edukacji wykorzystującej dane do planowania komunikacji marketingowej oraz mierzenia efektów kampanii promocyjnych i działań wizerunkowych. Z tego zakresu prowadzi szkolenia, zajęcia dla studentów i prelekcje na konferencjach branżowych. Projektowała i realizowała badania dla m.in. Coca-Coli, PKN Orlen, Kompanii Piwowarskiej, Bayer, Michelin.

Wiola Łada-Szewczenko, Head of Ecselis, Havas Media Grouop Poland / Ecselis
W maju 2016 roku Wiola objęła stanowisko Head of Ecselis, brandu HMG zajmującego się performance marketingiem, rozumianym jako zakup  mediów digital z wykorzystaniem całego spectrum dostępnych technologii i analityki. Jest to manager z 12 letnim doświadczeniem we wszystkich obszarach mediów digital (display, search, afliacja, lead generation, performance, payed social, mobile, creatives, RTB, non-standard) oraz szerokim doświadczeniem w zakresie strategii i kreacji. Od 2012 roku jest wykładowcą w Colegium Civitas, ucząc przyszłych planerów budowania strategii mediowych. 

Adam Piątek, Senior Web Analyst, Havas Media Group Poland / Ecselis
Adam jest specjalistą analizy danych z ponad 6 letnim doświadczeniem. Jego wiedza praktyczna obejmuje optymalizację stron pod kątem użyteczności jak i konwersji e-commerce poprzez testy A/B i rekomendacje wynikające z analizy danych. W czasie swojej pracy zajmował się również wdrożeniami oraz konfiguracją systemów i narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Google Tag Manager, Gemius Prism oraz wielu innych. W Havas Media Group zajmuje się optymalizacją kampanii online oraz wsparciem klientów w zakresie wdrażania i rozwoju analityki internetowej. Poprawnie zaimplementowana analityka pozwala odpowiadać na kluczowe pytania i wspiera firmy w podejmowaniu właściwych decyzji dotyczących rozwoju witryny oraz całego biznesu.

Adam Augustyniak, Dyrektor Sprzedaży Mobile, Grupa Wirtualna Polska
Odpowiada za tworzenie i wdrożenie strategii sprzedażowej reklam na nośnikach mobilnych i kształt oferty reklamowej mobile GWP. W branży reklamy digital od 2007 roku. Przez ostatnie 2 lata pracował w spółce Media Impact Polska, gdzie pełnił m.in. obowiązki Dyrektora Sprzedaży Agencyjnej oraz Dyrektora Produktu Digital.  Odpowiadał wówczas za kształt wprowadzanej w rynek standardowej oferty sprzedażowej reklamy online oraz za zaplanowanie i wdrożenie procesów obsługi nowej oferty w organizacji. Poprzednio, przepracował 4 lata w Grupie Onet, z czego ostatnie 2 lata na stanowisku Mobile Sales Managera. Do jego obowiązków należało przygotowanie i wdrożenie taktyki sprzedażowej dla kanału mobile w Grupie. Prywatnie, fan, kolekcjoner i marchand polskiej szkoły plakatu. Wielbiciel Warszawy oraz fan piłki nożnej.

Igor Ruczyński, Programmatic Solution Manager CEE & MENA, Adform

Zaabsorbowany światem nowych technologii i polską sceną startupową.  Członek grupy roboczej „Programmatic” przy IAB Polska oraz autor lub współautor publikacji branżowych.

Paweł ŻelazikBrand Solutions Sales Manager CEE & MENA, Adform

Od kilkunastu lat związany z kreacją graficzną i realizacją projektów IT/multimedia. Na co dzień łączy zdolności analityczne, łatwość w generowaniu rozwiązań oraz szeroką wiedzę z zakresu marketingu, informatyki i zarządzania, wspierając duże marki w osiąganiu ich celów strategicznych.

Roman Grygierek, Managing Director, Member of the Board, INIS
W Emailingowej Sieci Reklamowej nadzoruje rozwój technologiczny oraz współpracuje bezpośrednio z kluczowymi klientami INIS doradzając im w zakresie kompleksowej obsługi kampanii reklamowych nastawionych na efekt. Autor licznych publikacji biznesowych i branżowych. Szkoli klientów i agencje. Prelegent podczas ogólnopolskich konferencji szeroko pojętej branży marketingowej.

Andrzej Tomaszewski,  Senior Web Analyst Digital Resolution, Grupa OMD
Odpowiada w Grupie OMD za analitykę internetową. Do jego obowiązków należy optymalizacja działań poprzez analizę skuteczności mediów i dobór odpowiednich KPI. Wcześniej przez 4 lata był odpowiedzialny za planowanie i realizację kampanii w kanale digital dla klientów takich jak: Hewlett Packard, McDonald’s i Bakoma.

Piotr Stanoch, Digital Integration Director Digital Resolution, Grupa OMD
Doradza w doborze strategii i optymalnych rozwiązań klientom agencji z całej grupy OMD. Piotr zajmuje się również popularyzacją narzędzi oraz innowacyjnych rozwiązań szczególnie pod kątem potrzeb Klientów performance. Bogate doświadczenie zdobywał w pracy dla marek z różnych kategorii. Pracował m.in. dla takich Klientów jak Heinz, Warner Bros, Renault, Lotte Wedel, Grupa IPF, mBank, Aviva, Infiniti czy Top Secret (Grupa Redan).

Michał Chudyszewicz

 

Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej- kierunek „Marketing”. Od 2011 roku współpracuje z kluczowymi Klientami w firmie widzialni.pl, obecnie na stanowisku dyrektora sprzedaży. Poza obowiązkami Key account managera oraz zarządzania działem sprzedaży w ramach wykonywanych obowiązków specjalizuje się m.in. w budowaniu strategii pozycjonowania szerokiego, szkoleniach z zakresu SEO oraz Seo copywritingu. Wykładowca z zakresu Search Engine Reputaion Management oraz pozycjonowania na poznańskiej uczelni wyższej Collegium Da Vinci. W karierze pełnił również obowiązki kierownika działu reklamy w agencji Skivak CP, KAM w Decora S.A. oraz  KOMSA Polska.